Аналіз діагностичної роботи

 

Аналіз діагностичної роботи

 

Дата проведення: 17. 09. 2024

Предмет: математика

Клас: 5

Кількість учнів за списком – 21. Присутніх – 19. Відсутніх – 2

Вчитель: Джуринська Оксана Василівна

   Діагностична робота складалася з дев'яти завдань: знайти значення виразу, розв’язати рівняння, обчислити вирази, розв’язати задачу та виконати завдання геометричного характеру на знаходження периметра прямокутника.

Результати виконання роботи:

Високий рівень – 1 учень

Достатній рівень – 12 учні

Середній рівень – 6 учнів

Учні добре засвоїли:

- запис та утворення багатоцифрових чисел в межах мільйона, володіють навичками додавання та віднімання. Аналізують текст задачі та розв’язують її. Будують геометричні фігури та використовують для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, знаходять периметр та площу фігури. Порівнюють багатоцифрові числа в межах мільйона. Розв’язують складні рівняння.

 

Допустили типові помилки:

  - в розв’язуванні та записі рівнянь, в ході розв’язування задачі. Недоліки також були у виконанні завдання геометричного типу та обчисленні виразів.

 Більшість учнів не дотримуються охайності і культури письма.

 

Корекція знань:

1.   Приділяти увагу на розв’язок задач та рівнянь на уроках, формувати вміння виконанню завдань геометричного характеру.

2.   Використовувати роботу в парах (різнорівневі учні).

3.   Використовувати диференційований підхід щодо викладання математики.