Виховна робота

  •  
  •   

 

 

 

 

Місія школи з виховної роботи:

 

формування і розвиток свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкретного вибору свого місця в житті, здатного змінити на краще своє життя і життя своєї країни.

  •  
  • Основні завдання:
  •               Підвищення професійної компетентності педагогів у здійсненні процесу   виховання;
    •       Активізація творчого потенціалу педагогів у доборі методів, форм, засобів та технологій виховання;
    •       Наукове та організаційно-методичне забезпечення процесу виховання;
    •       Посилення відповідальності суб’єктів виховання за здійснення даного процесу;
    •       Забезпечення єдності навчання й виховання як двох взаємозалежних складових системи освіти;
    •       Посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення взаємодії сім’ї і навчального закладу;
    •       Формування політичної та правової культури засобами громадянської освіти, яка забезпечує знання про політичну систему та владу на всіх рівнях суспільного життя, про Закон та Законодавчі системи виховання, поваги до Конституції, Законодавства, державної мови;
    •       Формування національної свідомості, належності до рідної землі, народу, визначення духовної єдності поколінь, та спільності культурної спадщини, виховання почуття патріотизму, відповідальність у служінні Батьківщині;
    •       Формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно само реалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал;
    •       Впровадження здоров’язберігаючих технологій, виховання у школярів орієнтації на здоровий спосіб життя;
    •       Створення належних умов для особистісного зростання кожного учня;
    •       Формування в учнівської молоді уміння створювати і реалізовувати власні життєві проекти;
    •       Співпраця з учнівським самоврядуванням у вихованні активної соціальної позиції школярів, розвитку їх уміння брати на себе відповідальність за прийняті рішення;
    •       Вироблення негативного ставлення до будь – яких форм насильства, формування умінь налагоджувати взаємодію, співпрацю, гармонійно виходити з конфліктів.
    •  

  •  

Виховання учнів реалізується у процесі організації:

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ

І. Ми - відповідальні, старанні і наполегливі у навчанні:

1. Завчасно приходимо до школи.

2. Наполегливо вчимося.

3. На уроці уважно слухаємо вчителя.

4. Старанно виконуємо домашні завдання. 

5. Дотримуємося культури харчування у їдальні.

6. Вчасно повідомляємо про свою відсутність.

7. Дбайливо ставимося до шкільного майна. 


ІІ. Ми - ввічливі: 

1. Зі всіма вітаємось, вічливо спілкуємось.

2. Виявляємо повагу до старших, піклуємось про молодших. 

3. Чемно поводимось в їдальні.

4. Підтримуємо чистоту і порядок на своєму робочому місці.

5. Не беремо без дозволу чужі речі. 


ІІІ. Ми - у безпеці:

1. Школа - територія, на якій не місце зайвим предметам або речовинам.

2. Дотримуємося правил техніки безпеки в школі та поза її межами. 

3. У школі ходимо спокійно, вільно переміщаємося. 

4. Перила  і сходи – це небезпечно!

 

 

         Засідання спільноти класних керівників
     
            08.09.2022р. відбулося зібрання спільноти класних керівників 1-5 класів (офлайн) та 6-11 класів (в режимі онлайн) на яких розглянули питання організації виховної роботи в НУШ та в період воєнного стану, обговорили Лист Міністерства освіти і науки України від 10.08.2022р. №1/9105-22 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022-2023 н.р.», ознайомились з методичними рекомендаціями та нормативно-правовою базою в організації виховної роботи.  
      Акцентували увагу на діяльність класних керівників, яка регламентується «Положенням про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти» (наказом МОНУ від 06.09. 2000 року № 434, затвердженим в Міністерстві юстиції України 26.09. 2000 року за №659/4880 ( зі змінами).( Ресурс: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0659-00#Text,       https://ips.ligazakon.net/document/RE12665). 
             Визначили пріоритетні напрямки у виховній діяльності.

 

  •  

План роботи учнівського самоврядуванняна ІI семестр 2024

 Доручення членів учнівського самоврядування

Структура учнівського самоврядування

Положення про учнівське самоврядування

 


 З 2015 року у школі функціонує музей історії школи та громади

    Це не просто музей історії школи. Це музей  рідного краю, дитинства, шкільної юності, музей спогадів про найщасливіші шкільні роки, музей зустрічі різних поколінь учнів, яким пощастило навчатися саме у Бабинській ЗОШ.

   Музей школи – ефективний засіб духовно-морального, патріотичного і громадянського виховання дітей та молоді. Його виховна функція полягає в інформативних і експресивних властивості музейного предмета і здійснюється в різних формах культурно-освітньої роботи музею.

Фотогалерея музею