Англійська мова

Рівні

навчальних

досягнень

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

I. Початковий

Аудіювання

 

 

1

Учень (учениця) розпізнає на слух найбільш поширені слова у мовленні, яке звучить в

 

уповільненому темпі

 

 

2

Учень(учениця) розпізнає на слух найбільш поширені словосполучення у мовленні, яке

 

звучить в уповільненому темпі

 

 

3

Учень  (учениця)  розпізнає  на  слух  окремі  прості  непоширені  речення  і  мовленнєві

 

зразки,  побудовані  на  вивченому  мовному  матеріалі  в  мовленні,  яке  звучить  в

 

уповільненому темпі

 

 

 

II. Середній

4

Учень  (учениця)  розпізнає  на  слух  прості  речення,  фрази  та мовленнєві  зразки, що

 

 

звучать у нормальному темпі. В основному розуміє зміст прослуханого тексту, в якому

 

 

використаний знайомий мовний матеріал

 

 

 

 

5

Учень  (учениця)  розуміє  основний  зміст  поданих  у  нормальному  темпі  текстів,

 

 

побудованих на вивченому мовному матеріалі

 

 

 

 

6

Учень (учениця) розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі невеликих за

 

 

обсягом  текстів,  побудованих  на  вивченому  мовному  матеріалі,  які  містять  певну

 

 

кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися

 

 

 

III. Достатній

7

Учень  (учениця)  розуміє  основний  зміст  поданих  у  нормальному  темпі  текстів,

 

 

побудованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну кількість незнайомих

 

 

слів,  про  значення  яких  можна  здогадатися,  сприймає  більшу  частину  необхідної

 

 

інформації, надану в вигляді оціночних суджень, опису, аргументації

 

 

 

 

8

Учень  (учениця)  розуміє  основний  зміст  стандартного  мовлення  у  межах  тематики

 

 

ситуативного мовлення яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення

 

 

яких можна здогадатися. В основному сприймає на слух експліцитно надану інформацію

 

 

 

 

9

Учень (учениця) розуміє основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість

 

 

незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися, а також сприймає основний

 

 

зміст повідомлень та фактичну інформацію, надану у повідомленні

 

 

 

IV. Високий

10

Учень (учениця) розуміє основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість

 

 

незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися, а також основний зміст чітких

 

 

повідомлень різного рівня складності

 

 

 

 

11

Учень  (учениця)  розуміє  тривале  мовлення,  яке  може  містити  певну  кількість

 

 

незнайомих   слів,   про   значення   яких   можна   здогадатися.   Вміє   знаходити   в

 

 

інформаційних  текстах  з  незнайомим  матеріалом  необхідну  інформацію,  надану  в

 

 

вигляді оціночних суджень, опису, аргументації

 

 

 

 

12

Учень (учениця) розуміє тривале мовлення й основний зміст повідомлень, сприймає на

 

 

слух надану фактичну інформацію у повідомленні

 

 

 

 

 

Читання

 

 

 

I. Початковий

1

Учень (учениця) вміє розпізнавати та читати окремі вивчені слова на основі матеріалу,

 

що вивчався

 

 

2

Учень (учениця) вміє розпізнавати та читати окремі вивчені словосполучення на основі

 

матеріалу, що вивчався

 

 


3

Учень(учениця) вміє розпізнавати та читати окремі прості непоширені речення на основі

матеріалу, що вивчався

II. Середній

4

Учень (учениця) вміє читати вголос і про себе з розумінням основного змісту тексти,

побудовані на вивченому матеріалі. Уміє частково знаходити необхідну інформацію у

вигляді оціночних суджень за умови, що в текстах використовується знайомий мовний

матеріал

5

Учень (учениця) вміє читати вголос і про себе з розумінням основного змісту тексти, які

можуть містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися.

Уміє частково знаходити необхідну інформацію у вигляді оціночних суджень, опису за

умови, що в текстах використовується знайомий мовний матеріал

6

Учень/учениця  вміє  читати  з  повним  розумінням  тексти,  які  можуть  містити  певну

кількість  незнайомих  слів,  про  значення  яких  можна  здогадатися.  Уміє  знаходити

необхідну інформацію у вигляді оціночних суджень, опису, аргументації за умови, що в

текстах використовується знайомий мовний матеріал

III. Достатній

7

Учень (учениця) вміє читати з повним розумінням і тексти, які містять певну кількість

незнайомих  слів,  про  значення  яких  можна  здогадатися;  уміє  знаходити  потрібну

інформацію в текстах інформативного характеру

8

Учень (учениця) вміє читати з повним розумінням тексти, які містять певну кількість

незнайомих слів, знаходити і аналізувати потрібну інформацію

9

Учень (учениця) вміє читати з повним розумінням тексти, використовуючи словник,

знаходити потрібну інформацію, аналізувати її та робити відповідні висновки

IV. Високий

10

Учень (учениця) вміє читати з розумінням основного змісту тексти, аналізує їх, розуміє

прочитаний текст, встановлюючи логічні зв’язки всередині речення та між реченнями

11

Учень (учениця) вміє читати тексти, аналізує їх і робить власні висновки, розуміє логічні

зв’язки в рамках тексту та між його окремими частинами

12

Учень (учениця) вміє читати тексти, аналізує їх і робить висновки, порівнює отриману

інформацію з власним досвідом. В повному обсязі розуміє тему прочитаного тексту

різного рівня складності

Говоріння

I. Початковий

1

Учень (учениця) знає найбільш поширені вивчені слова, проте не завжди адекватно

 

 

використовує їх у мовленні, допускає фонематичні помилки

 

 

 

 

2

Учень (учениця) знає найбільш поширені вивчені словосполучення, проте не завжди

 

 

адекватно використовує їх у мовленні, допускає фонематичні помилки

 

 

 

 

3

Учень  (учениця)  використовує  в  мовленні  прості  непоширені  речення  з  опорою  на

 

 

зразок, має труднощі у вирішенні поставленого комунікативного завдання в ситуаціях на

 

 

задану тему, допускає фонематичні помилки

 

 

 

II. Середній

4

Учень (учениця) вміє в основному логічно розпочинати та підтримувати бесіду, при

 

 

цьому  використовуючи  обмежений  словниковий  запас  та  елементарні  граматичні

 

 

структури.   На   запит   співрозмовника   дає   елементарну   оціночну   інформацію,

 

 

відображаючи власну точку зору

 

 

 

 

5

Учень  (учениця)  вміє  в  основному  логічно  побудувати  невеличке  монологічне

 

 

висловлювання   та   діалогічну   взаємодію,   допускаючи   незначні   помилки   при

 

 

використанні лексичних одиниць. Всі звуки в потоці мовлення вимовляються правильно

 

 

 

 

6

Учень  (учениця)  упевнено  розпочинає,  підтримує,  відновлює  та  закінчує  розмову  у

 

 

відповідності з  мовленнєвою ситуацією. Всі звуки в  потоці мовлення вимовляються

 

 

 


 

 

правильно

 

 

 

 

 

 

 

III. Достатній

7

Учень  (учениця)  вміє  зв’язно  висловлюватися  відповідно  до  навчальної  ситуації,

 

 

малюнка,  робити  повідомлення  з  теми,  простими  реченнями  передавати  зміст

 

 

прочитаного,  почутого  або  побаченого,  підтримувати  бесіду,  ставити  запитання  та

 

 

відповідати на них

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Учень  (учениця)  вміє  логічно  висловитися  у  межах  вивчених  тем  відповідно  до

 

 

навчальної ситуації, а також у зв’язку зі змістом прочитаного, почутого або побаченого,

 

 

висловлюючи  власне  ставлення  до  предмета  мовлення;  уміє  підтримувати  бесіду,

 

 

вживаючи короткі репліки. Учень в основному уміє у відповідності з комунікативним

 

 

завданням  використовувати  лексичні  одиниці  і  граматичні  структури,  не  допускає

 

 

фонематичних помилок

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Учень  (учениця)  вміє  логічно  висловлюватися  у  межах  вивчених  тем,  передавати

 

 

основний зміст прочитаного, почутого або побаченого, підтримувати бесіду, вживаючи

 

 

розгорнуті репліки, у відповідності з комунікативним завданням використовує лексичні

 

 

одиниці і граматичні структури, не допускає фонематичних помилок

 

 

 

 

 

 

 

IV. Високий

10

Учень (учениця) вміє без підготовки висловлюватися і вести бесіду в межах вивчених

 

тем,  використовує  граматичні  структури  і  лексичні  одиниці  у  відповідності  з

 

комунікативним завданням, не допускає фонематичних помилок

 

 

 

 

 

 

11

Учень   (учениця)   вміє   логічно   і   в   заданому   обсязі   побудувати   монологічне

 

висловлювання  та  діалогічну  взаємодію,  використовуючи  граматичні  структури  і

 

лексичні  одиниці  у  відповідності  до  комунікативного  завдання,  не  допускаючи  при

 

цьому фонематичних помилок

 

 

 

 

 

 

12

Учень (учениця) вміє вільно висловлюватись та вести бесіду в межах вивчених тем,

гнучко та ефективно користуючись мовними та мовленнєвими засобами

Письмо

Рівень

навчальних

досягнень

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень

Грамотність

Припустима                 кількістьорфографічнихпомилок

Припустима   кількість   лексичних,граматичнихтастилістичнихпомилок

 

 

 

 

 

I. Початковий

1

Учень (учениця) вміє писати вивчені слова. допускаючи при цьому

8

9

 

 

велику кількість орфографічних помилок

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Учень (учениця) вміє писати вивчені словосполучення

6

9

 

 

 

 

 

 

3

Учень (учениця) вміє писати прості непоширені речення відповідно

6

8

 

 

до комунікативної задачі проте зміст повідомлення недостатній за

 

 

 

 

обсягом для розкриття теми та інформативно насичений

 

 

 

 

 

 

 


II. Середній

4

Учень   (учениця)   вміє   написати   листівку   за   зразком,   проте

6

6

 

 

використовує  обмежений  запас  лексики  та  граматичних  структур,

 

 

 

 

допускаючи помилки, які утруднюють розуміння тексту

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Учень (учениця) вміє написати коротке повідомлення за зразком у

4-5

5

 

 

межах  вивченої  теми,  використовуючи  обмежений  набір  засобів

 

 

 

 

логічного зв’язку при цьому відсутні з'єднувальні кліше, недостатня

 

 

 

 

різноманітність вжитих структур, моделей тощо

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Учень  (учениця)  вміє  написати  коротке  повідомлення/  листа  за

4-5

5

 

 

зразком у відповідності до поставленого комунікативного завдання,

 

 

 

 

при  цьому  вжито  недостатню  кількість  з'єднувальних  кліше  та

 

 

 

 

посередня різноманітність вжитих структур, моделей тощо

 

 

 

 

 

 

 

III. Достатній

7

Учень (учениця) вміє написати коротке повідомлення за вивченою

4

4

 

 

темою за зразком у відповідності до заданої комунікативної ситуації,

 

 

 

 

допускаючи  при  цьому  ряд  помилок  при  використанні  вивчених

 

 

 

 

граматичних структур. Допущені помилки не порушують сприйняття

 

 

 

 

тексту  у  роботі  вжито  ідіоматичні  звороти,  з'єднувальні  кліше,

 

 

 

 

різноманітність структур, моделей тощо

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Учень   (учениця)   вміє   без   використання   опори   написати

3

3

 

 

повідомлення за вивченою темою, зробити нотатки, допускаючи ряд

 

 

 

 

помилок при використанні лексичних одиниць. Допущені помилки

 

 

 

 

не порушують сприйняття тексту у роботі вжито ідіоматичні звороти,

 

 

 

 

з'єднувальні кліше, різноманітність структур, моделей тощо

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Учень (учениця) вміє написати повідомлення на запропоновану тему,

3

2

 

 

заповнити анкету, допускаючи ряд орфографічних помилок, які не

 

 

 

 

утруднюють  розуміння  інформації,  у  роботі  вжито  ідіоматичні

 

 

 

 

звороти, з'єднувальні кліше, різноманітність структур, моделей тощо

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Учень (учениця) вміє написати повідомлення, висловлюючи власне

2

1

 

 

ставлення  до  проблеми,  написати  особистого  листа,  при  цьому

 

 

 

 

правильно   використовуючи   вивчені   граматичні   структури   у

 

 

 

 

відповідності   до   комунікативного   завдання   використовуючи

 

 

 

 

достатню кількість

 

 

 

 

ідіоматичних зворотів, з'єднувальних кліше, моделей тощо

 

 

 

 

 

 

 

IV. Високий

11

Учень    (учениця)    вміє    написати    повідомлення,    правильно

1-2

 

 

 

використовуючи  лексичні  одиниці  в  рамках  тем,  пов’язаних  з

 

 

 

 

повсякденним   життям.   надаються   при   наявності   несуттєвих

 

 

 

 

орфографічних, які не порушують акту комунікації (британський або

 

 

 

 

американський   варіанти   орфографії,   орфографічні   помилки   в

 

 

 

 

географічних назвах тощо)

 

 

 

 

 

 

 

 

12

Учень (учениця) вміє надати в письмовому вигляді інформацію у

 

 

 

 

відповідності  з  комунікативним  завданням,  висловлюючи  власне

 

 

 

 

ставлення  до  проблеми,  при  цьому  правильно  використовуючи

 

 

 

 

лексичні одиниці та граматичні структури

 

 

 

 

 

 

 


Критерії оцінювання творчої роботи з іноземної мови

 

Творча робота

 

 

12— 0 помилок

9 — 4 помилки

6 — 7 помилок

11— 1-2 помилки

8 — 5 помилок

5 — 8 помилок

10— 3 помилки

7 — 6 помилок

4 — 9 помилок

 

 

 

Критерії оцінювання диктанту з іноземної мови

 

Диктант

 

 

12 — 0 помилок

9 — 4 помилки

6 — 7 помилок

11 — 2 помилки

8 — 5 помилок

5 — 8 помилок

10 — 3 помилки

7 — 6 помилок

4 — 6 помилок

 

 

 

Критерії оцінювання тестування з іноземної мови

 

Тестування

 

 

100 % — 12 балів

68—75 % — 8 балів

31—40 % — 4 бали

90—99 % — 11 балів

58—67 % — 7 балів

21—30 % — 3 бали

84—89 % — 10 балів

49—57 % — 6 балів

11—20 % — 2 бали

76—83 % — 9 балів

41—48 % — 5 балів

0—10 % — 1 бал