Англійська мова
Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів |
I. Початковий |
Аудіювання |
|
|
|
|
1 |
Учень (учениця) розпізнає на слух найбільш поширені слова у мовленні, яке звучить в |
|
|
уповільненому темпі |
|
|
|
|
2 |
Учень(учениця) розпізнає на слух найбільш поширені словосполучення у мовленні, яке |
|
|
звучить в уповільненому темпі |
|
|
|
|
3 |
Учень (учениця) розпізнає на слух окремі прості непоширені речення і мовленнєві |
|
|
зразки, побудовані на вивченому мовному матеріалі в мовленні, яке звучить в |
|
|
уповільненому темпі |
|
|
|
|
II. Середній |
4 |
Учень (учениця) розпізнає на слух прості речення, фрази та мовленнєві зразки, що |
|
|
звучать у нормальному темпі. В основному розуміє зміст прослуханого тексту, в якому |
|
|
використаний знайомий мовний матеріал |
|
|
|
|
5 |
Учень (учениця) розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі текстів, |
|
|
побудованих на вивченому мовному матеріалі |
|
|
|
|
6 |
Учень (учениця) розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі невеликих за |
|
|
обсягом текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну |
|
|
кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися |
|
|
|
III. Достатній |
7 |
Учень (учениця) розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі текстів, |
|
|
побудованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну кількість незнайомих |
|
|
слів, про значення яких можна здогадатися, сприймає більшу частину необхідної |
|
|
інформації, надану в вигляді оціночних суджень, опису, аргументації |
|
|
|
|
8 |
Учень (учениця) розуміє основний зміст стандартного мовлення у межах тематики |
|
|
ситуативного мовлення яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення |
|
|
яких можна здогадатися. В основному сприймає на слух експліцитно надану інформацію |
|
|
|
|
9 |
Учень (учениця) розуміє основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість |
|
|
незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися, а також сприймає основний |
|
|
зміст повідомлень та фактичну інформацію, надану у повідомленні |
|
|
|
IV. Високий |
10 |
Учень (учениця) розуміє основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість |
|
|
незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися, а також основний зміст чітких |
|
|
повідомлень різного рівня складності |
|
|
|
|
11 |
Учень (учениця) розуміє тривале мовлення, яке може містити певну кількість |
|
|
незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. Вміє знаходити в |
|
|
інформаційних текстах з незнайомим матеріалом необхідну інформацію, надану в |
|
|
вигляді оціночних суджень, опису, аргументації |
|
|
|
|
12 |
Учень (учениця) розуміє тривале мовлення й основний зміст повідомлень, сприймає на |
|
|
слух надану фактичну інформацію у повідомленні |
|
|
|
|
|
Читання |
|
|
|
I. Початковий |
1 |
Учень (учениця) вміє розпізнавати та читати окремі вивчені слова на основі матеріалу, |
|
що вивчався |
|
|
|
|
2 |
Учень (учениця) вміє розпізнавати та читати окремі вивчені словосполучення на основі |
|
|
матеріалу, що вивчався |
|
|
|
3 |
Учень(учениця) вміє розпізнавати та читати окремі прості непоширені речення на основі матеріалу, що вивчався |
|
II. Середній |
4 |
Учень (учениця) вміє читати вголос і про себе з розумінням основного змісту тексти, побудовані на вивченому матеріалі. Уміє частково знаходити необхідну інформацію у вигляді оціночних суджень за умови, що в текстах використовується знайомий мовний матеріал |
5 |
Учень (учениця) вміє читати вголос і про себе з розумінням основного змісту тексти, які можуть містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. Уміє частково знаходити необхідну інформацію у вигляді оціночних суджень, опису за умови, що в текстах використовується знайомий мовний матеріал |
|
6 |
Учень/учениця вміє читати з повним розумінням тексти, які можуть містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. Уміє знаходити необхідну інформацію у вигляді оціночних суджень, опису, аргументації за умови, що в текстах використовується знайомий мовний матеріал |
|
III. Достатній |
7 |
Учень (учениця) вміє читати з повним розумінням і тексти, які містять певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися; уміє знаходити потрібну інформацію в текстах інформативного характеру |
8 |
Учень (учениця) вміє читати з повним розумінням тексти, які містять певну кількість незнайомих слів, знаходити і аналізувати потрібну інформацію |
|
9 |
Учень (учениця) вміє читати з повним розумінням тексти, використовуючи словник, знаходити потрібну інформацію, аналізувати її та робити відповідні висновки |
|
IV. Високий |
10 |
Учень (учениця) вміє читати з розумінням основного змісту тексти, аналізує їх, розуміє прочитаний текст, встановлюючи логічні зв’язки всередині речення та між реченнями |
11 |
Учень (учениця) вміє читати тексти, аналізує їх і робить власні висновки, розуміє логічні зв’язки в рамках тексту та між його окремими частинами |
|
12 |
Учень (учениця) вміє читати тексти, аналізує їх і робить висновки, порівнює отриману інформацію з власним досвідом. В повному обсязі розуміє тему прочитаного тексту різного рівня складності |
Говоріння
I. Початковий |
1 |
Учень (учениця) знає найбільш поширені вивчені слова, проте не завжди адекватно |
|
|
використовує їх у мовленні, допускає фонематичні помилки |
|
|
|
|
2 |
Учень (учениця) знає найбільш поширені вивчені словосполучення, проте не завжди |
|
|
адекватно використовує їх у мовленні, допускає фонематичні помилки |
|
|
|
|
3 |
Учень (учениця) використовує в мовленні прості непоширені речення з опорою на |
|
|
зразок, має труднощі у вирішенні поставленого комунікативного завдання в ситуаціях на |
|
|
задану тему, допускає фонематичні помилки |
|
|
|
II. Середній |
4 |
Учень (учениця) вміє в основному логічно розпочинати та підтримувати бесіду, при |
|
|
цьому використовуючи обмежений словниковий запас та елементарні граматичні |
|
|
структури. На запит співрозмовника дає елементарну оціночну інформацію, |
|
|
відображаючи власну точку зору |
|
|
|
|
5 |
Учень (учениця) вміє в основному логічно побудувати невеличке монологічне |
|
|
висловлювання та діалогічну взаємодію, допускаючи незначні помилки при |
|
|
використанні лексичних одиниць. Всі звуки в потоці мовлення вимовляються правильно |
|
|
|
|
6 |
Учень (учениця) упевнено розпочинає, підтримує, відновлює та закінчує розмову у |
|
|
відповідності з мовленнєвою ситуацією. Всі звуки в потоці мовлення вимовляються |
|
|
|
4 |
Учень (учениця) вміє написати листівку за зразком, проте |
6 |
6 |
|
|
|
використовує обмежений запас лексики та граматичних структур, |
|
|
|
|
допускаючи помилки, які утруднюють розуміння тексту |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Учень (учениця) вміє написати коротке повідомлення за зразком у |
4-5 |
5 |
|
|
межах вивченої теми, використовуючи обмежений набір засобів |
|
|
|
|
логічного зв’язку при цьому відсутні з'єднувальні кліше, недостатня |
|
|
|
|
різноманітність вжитих структур, моделей тощо |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Учень (учениця) вміє написати коротке повідомлення/ листа за |
4-5 |
5 |
|
|
зразком у відповідності до поставленого комунікативного завдання, |
|
|
|
|
при цьому вжито недостатню кількість з'єднувальних кліше та |
|
|
|
|
посередня різноманітність вжитих структур, моделей тощо |
|
|
|
|
|
|
|
III. Достатній |
7 |
Учень (учениця) вміє написати коротке повідомлення за вивченою |
4 |
4 |
|
|
темою за зразком у відповідності до заданої комунікативної ситуації, |
|
|
|
|
допускаючи при цьому ряд помилок при використанні вивчених |
|
|
|
|
граматичних структур. Допущені помилки не порушують сприйняття |
|
|
|
|
тексту у роботі вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, |
|
|
|
|
різноманітність структур, моделей тощо |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Учень (учениця) вміє без використання опори написати |
3 |
3 |
|
|
повідомлення за вивченою темою, зробити нотатки, допускаючи ряд |
|
|
|
|
помилок при використанні лексичних одиниць. Допущені помилки |
|
|
|
|
не порушують сприйняття тексту у роботі вжито ідіоматичні звороти, |
|
|
|
|
з'єднувальні кліше, різноманітність структур, моделей тощо |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Учень (учениця) вміє написати повідомлення на запропоновану тему, |
3 |
2 |
|
|
заповнити анкету, допускаючи ряд орфографічних помилок, які не |
|
|
|
|
утруднюють розуміння інформації, у роботі вжито ідіоматичні |
|
|
|
|
звороти, з'єднувальні кліше, різноманітність структур, моделей тощо |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Учень (учениця) вміє написати повідомлення, висловлюючи власне |
2 |
1 |
|
|
ставлення до проблеми, написати особистого листа, при цьому |
|
|
|
|
правильно використовуючи вивчені граматичні структури у |
|
|
|
|
відповідності до комунікативного завдання використовуючи |
|
|
|
|
достатню кількість |
|
|
|
|
ідіоматичних зворотів, з'єднувальних кліше, моделей тощо |
|
|
|
|
|
|
|
IV. Високий |
11 |
Учень (учениця) вміє написати повідомлення, правильно |
1-2 |
|
|
|
використовуючи лексичні одиниці в рамках тем, пов’язаних з |
|
|
|
|
повсякденним життям. надаються при наявності несуттєвих |
|
|
|
|
орфографічних, які не порушують акту комунікації (британський або |
|
|
|
|
американський варіанти орфографії, орфографічні помилки в |
|
|
|
|
географічних назвах тощо) |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Учень (учениця) вміє надати в письмовому вигляді інформацію у |
|
|
|
|
відповідності з комунікативним завданням, висловлюючи власне |
|
|
|
|
ставлення до проблеми, при цьому правильно використовуючи |
|
|
|
|
лексичні одиниці та граматичні структури |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Творча робота |
|
|
12— 0 помилок |
9 — 4 помилки |
6 — 7 помилок |
11— 1-2 помилки |
8 — 5 помилок |
5 — 8 помилок |
10— 3 помилки |
7 — 6 помилок |
4 — 9 помилок |
Критерії оцінювання диктанту з іноземної мови
Диктант |
|
|
12 — 0 помилок |
9 — 4 помилки |
6 — 7 помилок |
11 — 2 помилки |
8 — 5 помилок |
5 — 8 помилок |
10 — 3 помилки |
7 — 6 помилок |
4 — 6 помилок |
Критерії оцінювання тестування з іноземної мови
Тестування |
|
|
100 % — 12 балів |
68—75 % — 8 балів |
31—40 % — 4 бали |
90—99 % — 11 балів |
58—67 % — 7 балів |
21—30 % — 3 бали |
84—89 % — 10 балів |
49—57 % — 6 балів |
11—20 % — 2 бали |
76—83 % — 9 балів |
41—48 % — 5 балів |
0—10 % — 1 бал |