Новини
Наказ про проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року
Короткий текст новини
Витяг з наказу
по Бабинській ЗОШ І-ІІІ ступенів
від 6 травня 2020 року № 40
Про проведення підсумкового оцінювання
та організованого завершення
2019-2020 навчального року
Відповідно до частини третьої та четвертої статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту», наказу Міністерства освіти і науки України від 30.03.2020 року №463 «Про звільнення від проходження Державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти», листів Міністерства освіти і науки України 1/9-182 від 31 березня 2020 року «Щодо організованого завершення 2019-2020 н.р. та зарахування до закладів загальної середньої освіти», 1/9-213 від 16 квітня 2020 року «Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року», наказу відділу освіти від 29 квітня 2020 року №45 «Про організоване завершення 2019-2020н.р.», на підставі рішень педагогічної ради школи від 30 серпня 2019 року протокол № 1 «Про затвердження структури 2019-2020 навчального року», від 27 квітня 2020 року протокол № 8 «Про проведення підсумкового оцінювання та з метою організованого завершення 2019-2020 навчального року»,
НАКАЗУЮ:
1.Вчителям:
1.1До 29.05.2020 року завершити реалізацію навчальних програм згідно вимог державних стандартів загальної середньої освіти , домогтись засвоєння учнями змісту кожного навчального предмета використовуючи технології дистанційного навчання під час карантину, а також за рахунок ущільнення;
1.2Організувати освітній процес в умовах дистанційного навчання, у тому числі планування кількості та обсягу завдань та контрольних заходів з урахуванням принципу здоров’язбереження, запобігаючи емоційному, ментальному та фізичному перевантаженню учнів;
1.3Забезпечити всім учням доступ до навчальних матеріалів та завдань шляхом використання різних засобів обміну інформацією;
1.4Організувати проведення окремих дистанційних консультацій для учнів, які хворіють;
1.5Провести підсумкове річне оцінювання навчальних досягнень учнів враховуючи результати оцінювання з використанням технологій дистанційного навчання за другий семестр.
2 Заступнику директора з навчальної роботи Шиговській Т.Г.:
2.1 До 08.05. 2020 року скласти графік дистанційних перевірочних робіт та усних опитувань з метою недопущення перевантаження учнів і раціонального використання часу.
3 Завершити навчальний рік відповідно до структури, визначеної закладом на початку навчального року з урахуванням виконання календарно-тематичних планів 29 травня 2020 року.
4 Завершити оформлення шкільної документації, зокрема заповнення класних журналів, після прийняття Урядом рішення щодо послаблення карантинних обмежень.
5 На початку 2020-2021 навчального року в 2-11 класах провести вхідне оцінювання учнів з метою діагностування рівня навчальних досягнень учнів за попередній рік та планування подальшої роботи із систематизації, узагальнення та закріплення навчального матеріалу, що вивчався учнями дистанційно.
6 Передбачити під час календарно-тематичного планування на 2020-2021 н.р. суттєве збільшення навчального часу на узагальнення та закріплення навчального матеріалу за попередній рік.
7 З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19) не проводити масові заходи із залученням учасників освітнього процесу, у тому числі останній дзвінок та випускні вечори.
8 Оформлення свідоцтв досягнень учням 1-2 класів, табелів навчання досягнень учнів 3-8, 10 класів має бути завершено до 1 червня 2020 року.
9 Учням 1-8, 10 класів, які не планують навчатися в іншому закладі освіти надіслати копії відповідних документів електронною поштою або в інший спосіб, з подальшим врученням оригіналу документа у вересні 2020-2021 н.р.
10 Оформлення свідоцтв про здобуття базової середньої освіти має бути завершено і видано випускникам 9 класу за розробленим і затвердженим графіком не пізніше 15 червня 2020 року.
11 В умовах дистанційного навчання для учнів 1-2 класів застосовувати формувальне та підсумкове оцінювання. Для учнів 3-4 класів початкової школи, базової та профільної школи – поточне, формувальне та підсумкове ( тематичне, семестрове, річне) оцінювання в синхронному або асинхронному режимі відповідно рекомендацій листа МОН № 1/9-213 від 16 квітня 2020 року.
12 Результати оцінювання навчальних досягнень повідомляти учням у такі способи: надсилати в індивідуальному порядку шляхом використання одного із засобів зв’язку (електронної пошти, смс-повідомлення, повідомлення в одному з месенджерів, повідомлення по телефону тощо).
13 Оприлюднення списку оцінок для всього класу є неприпустимим.
14 Про способи оцінювання та канал зв’язку, який буде використовуватись учителем і учнями повідомляти учнів та батьків заздалегідь.
15 В умовах дистанційного навчання в організації щоденного освітнього процесу надавати пріоритет не поточному, а формувальному оцінюванню (надання учням підтримки, коригування засобів та методів навчання).
16 Результати виконання учнями самостійних робіт слід використовувати для відзначення їх успіхів, аналізу помилок, планування подальшої роботи з опанування навчального матеріалу в умовах дистанційного навчання.
17 Поточне оцінювання здійснювати в усній і письмовій формах. Застосовувати такі його види: тестування , практичні, контрольні, діагностичні роботи, дослідницькі та творчі проекти, есе, усні співбесіди та опитування тощо.
18 Оптимізувати кількість робіт, які підлягають поточному оцінюванню та передбачають фіксацію оцінки у класному журналі , з метою уникнення перевантаження учнів.
19 За відсутності засобів інтернет-зв’язку, зворотній зв’язок з учнями підтримувати в телефонному режимі, а виконані завдання отримувати поштою.
20 Практикувати само оцінювання учнями успішності своєї роботи (за надісланими їм ключами для самоперевірки, критеріями оцінювання та само оцінювання творчих робіт тощо).
21 Підсумкове оцінювання (тематичне, семестрове та річне) в умовах карантину здійснювати віддалено, із використанням цифрових технологій для всіх здобувачів освіти, незалежно від форми, за якою вони здобувають освіту.
22 Підсумкову оцінку за семестр виставляти з урахуванням результатів поточного, тематичного оцінювання , оцінювання різних видів мовленнєвої діяльності отриманих учнями під час дистанційного навчання та до його початку.
23 Підсумкову оцінку виставляти за результатами поточного оцінювання, якщо з навчального предмета не передбачено тематичних підсумкових робіт.
24 Оцінювати учнів, які не мають результатів поточного оцінювання з об’єктивних причин - за результатами семестрової контрольної роботи.
25 Заступнику директора з навчальної роботи Шиговській Т.Г.:
25.1 До 08.05.2020р. розробити і подати на затвердження гнучкий графік проведення підсумкових контрольних робіт за ІІ семестр, які будуть тривати з 6 по 22 травня 2020 року.
26 Вчителям, класним керівникам:
26.1 Надіслати учням графік проведення всіх видів оцінювання, у якому зазначити:
- форму та вид оцінювання з кожного навчального предмета;
- необхідні для цього ресурси;
- дату та тривалість проведення оцінювання (для синхронного режиму);
- дату та час розміщення завдань, кінцевий термін та спосіб їх подання (для асинхронного режиму);
26.2 Отримати зворотній зв’язок від усіх учнів щодо ознайомлення з графіком та наявності технічної можливості виконати та надіслати завдання у зазначений термін;
26.3 Передбачити для учнів, які не мають можливості виконати завдання, інший спосіб проходження оцінювання та пересилання матеріалів;
26.4 Тематичні та підсумкові роботи, які було проведено в умовах дистанційного навчання під час карантину, записувати в класний журнал без зазначення дати їх проведення;
26.5 Річне оцінювання виставляти з урахуванням результатів оцінювання за перший та другий семестри навчального року.
27. Вчителям фізкультури, захисту України:
27.1Оцінювання знань учнів з фізичної культури враховувати як знання теоретичного матеріалу так і практичної частини;
27.2 Оцінювання теоретичних знань з предмету «Захист України» провести у вигляді тестів, які розміщені на порталі «На урок».
28.Звільнити учнів 4 та 9 класів від державної підсумкової атестації.
У відповідних документах про освіту зробити запис «звільнений» (а).
29. Учням 11 класу складати державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання відповідно до Календарного плану підготовки та проведення ЗНО 2020 року зі змінами внесеними на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 06 квітня 2020 року №480.
30. Документи про здобуття повної загальної середньої освіти учні отримають після проходження ДПА.
31. Вчителям 1-2 класів НУШ (Оніщук Л.М., Гончар Л.О.):
застосовувати формувальне та підсумкове (завершальне) оцінювання шляхом спостереження за поведінкою учнів в різних видах діяльності та відстеження динаміки успішності виконання ними навчальних завдань.
32.Систематизувати навчальні та творчі роботи учнів у порт фоліо, яке використовувати під час оцінювання для відстеження навчального поступу учнів.
33. Для учнів 2 класу надсилати завдання для проведення діагностичних робіт, які виконуються учнями на роздрукованих бланках, у зошитах або на окремих аркушах.
34. Використовувати само оцінювання, як невід’ємну складову формувального оцінювання.
35. Завершальне підсумкове оцінювання у 1-2-х класах НУШ здійснювати шляхом заповнення свідоцтв досягнень учнів за результатами виконаних ними робіт та спостережень.
36. При заповненні щоденників спостережень, орієнтовної шкали для само оцінювання, бланків свідоцтв досягнень керуватися такими документами:
- наказ МОН від 20 серпня 2018 року №924 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі»;
20.05.2020 | Aдмін