Новини

    Звіт директора школи

    4 червня відбувся звіт директора школи "Про роботу керівника закладу освіти за 2019-2020 навчальний рік"



    Звіт директора школи за 2019 -2020 навчальний рік

    Закінчився 2019-2020 навчальний рік що правда дистанційно. Особливістю начального року – непередбачений карантин, спричинений поширенням корона вірусом  COVID 19.

    Умовно рік розділений на дві частини. І - у звичному режимі, ІІ – робота під час тривалого ( майже 3х місячного ) карантину.

    Звіт директора школи – є свідченням утвердження відкритої, демократичної системи управління, дотримання колегіальної етики з управлінської діяльності, що базується на принципах відкритості, взаємоповаги та позитивної мотивації.

    Тому зупинимося на основних напрямах діяльності керівника через складові роботи закладу.

    Пріоритетні напрями та особливості 2019-2020 року :

    n                 Надання якісних освітніх послуг

    n                 Робота закладу в умовах дистанційного навчання

    n                 Впровадження Закону України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту»

    n                 Впровадження Концепції «Нової української школи»

    n                 Реалізація  моделі «Школи життєвого успіху»

    n                 Використання інноваційних технологій

    n                 Створення умов для розкриття творчих здібностей школярів.

    n                 Розвиток творчої самодостатньої особистості  «Від творчого вчителя, до творчого учня»

    n                 Виховання в школярів відповідальності, патріотизму, любові до Батьківщини.

    n                 Створення позитивної мотивації на здоровий спосіб життя та формування культури здоров’я.

    n                 Через проектну діяльність - до успіху.

    2019 рік був ювілейним роком для закладу освіти. В червні 2019 року було відзначено 100-річчя школи «100 років знань, добра, любові».

     

    Упродовж 2х років зосереджуємо увагу на реалізації Концепції «Нової української школи», в основі якої є компетентнісний підхід. Головний напрям  НУШ – « Від школи  знань, до школи компетентностей».

    Як результат формуємо конкурентноздатного випускника в освітньому Європейському та світовому середовищі.

    Реалізовуючи Закон України «По освіту» ст.. 41-42 розробили два важливих Положення :

    * «Положення про внутрішню систему   забезпечення якості освіти»,

    * «Положення про академічну доброчесність в закладі освіти».

    Дані Положення розмішено на сайті закладу. Саме вони регламентують роботу закладу.

    Перспективним документом є «Стратегія розвитку закладу до 2029 року». Працюємо над ефективним впровадженням важливих документів.

    Основними напрямами Положення про внутрішню систему  забезпечення якості освіти є :

    1.Освітнє середовище

    2.Система оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти

    3.Система педагогічної діяльності

    4.Система управлінської діяльності.

    Надаємо важливого значення створенню безпечного освітнього середовища. Упродовж 2019-2020 навчального року керувались Листом МОН від 27.07.2019 № 1/9- 414 «Деякі питання щодо створення в 2019-2020 навчальному році безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок». Використовували в профілактичній роботі банк педагогічних технологій розроблених МОН «Корисні посилання, щодо теми антибулінгу» та інше.

    Видано відповідні накази, проведено наради при директору, розроблено план заходів спрямованих  по запобіганню та протидію булінгу на 2019-2020 н.р, призначено відповідальну особу за  протидію булінгу в закладі освіти (соціальний педагог Пастушенко О.М.).Проведено засідання педагогічної ради -  практикуму « Про створення безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок ».

     У 7 - 8 класах запроваджено виховну програму  з питань протидії торгівлі людьми – курс «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція».

    В закладі створено «Службу порозуміння» , оформлено інформаційний стенд, працює група по розробці Кодексу безпечного освітнього середовища, практикуємо проведення традиційної акції «16 днів проти насилля». Прагнемо створити Безпечну і дружну до дитини школу, яка була б для кожного учня справжнім Оберегом любові і добра,

    для вчителів – Школою творчості,

    для батьків – Школою спокою.

    Місією школи є створення умов для роботи і самореалізації кожного учасника освітнього процесу.

     

    Під час карантинних заходів велику увагу приділяли безпеці учасників освітнього процесу .

    Головним орієнтиром на наступні року буде Указ Президента України від 25.05.2020 року «Національна стратегія розбудову безпечного і здорового освітнього середовища».

     

    Всі діти шкільного віку охоплені навчанням.

    В закладі навчається 156 учнів , з 4 сіл Іллінецького та Оратівського районів. Середня наповнюваність класів 14 учнів.

    Організовано підвіз учнів до школи.

    В закладі освіти наявна інклюзивна освіта (3 клас) та індивідуальна форма навчання ( 9 клас).

     

      В закладі створена система «Система оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти». Керуємося критеріями Держстандартів, вимогами навчальних програм, тощо.

    В 1-2 класах здійснюється формувальне оцінювання. В 3-4, 5-11 класах вироблено систему оцінювання з кожного предмета.

    В умовах карантину дирекція та вчителі закладу використовували Методичні рекомендації МОН: листи МОН від 11.03.2020 № 1\9 154, від 13.03.2020 № 1\9 168 «Щодо організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти під час карантину», методичні рекомендації «Щодо організації дистанційної підтримки освітнього процесу в умовах карантину», розроблені Департаменту освіти і науки Вінницької Обладміністрації, рекомендації КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», інформаційні матеріали розміщені на платформі Вінницької фізико-математичної гімназії №17, відео уроки розроблені МОН, власні розробки вчителів закладу, окремі педагоги організовували синхронне навчання.

     Для ефективної організації дистанційного навчання учнів в закладі освіти розпочато роботу з платформою GoogleClassroom.

    Під час дистанційного навчання виникло багато труднощів:

    через відсутність належного технічного забезпечення не всі учні могли виходити на зв'язок, відсутність швидкісного Інтернету.

    Особливо було важко багатодітним родинам та сім’ям в складних життєвих обставинах. Був відсутній досвід організації дистанційного навчання.

    Незважаючи на всі труднощі, під час тривалого карантину дирекція школи  налаштовувала педагогічний колектив на організацію та проведення навчальних  занять за допомогою дистанційних технологій, водночас педагоги розкрили великі можливості цифрових технологій, набули певного досвіду. В режимі онлайн здійснювалася постійна комунікація з учителями та батьками.

    Відповідно рішення педради,  наказу по школі «Про проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 н.р.» від 06.05.2020 № 40 було зорієнтовано педагогів на завершення реалізації навчальних програм згідно вимог державних стандартів, було проведено підсумкове оцінювання (згідно графіку) з використанням цифрових технологій для всіх здобувачів освіти. З графіком перевірочних робіт були ознайомлені батьки та учні.

    За результатами річного оцінювання 12 учнів виявили високий рівень навчальних досягнень (9.7 %)

    Достатній рівень 47 учнів (38.2%)

    Середній 51 учень (41.7%)

    Початковий 13 учнів (10.6%).

    Учениця 9го класу Дубова Вікторія  отримала свідоцтво з відзнакою.

    Учениця 11 класу Кудіна Катерина є претенденткою на отримання Золотої медалі «За високі досягнення у навчанні».

    Попереду на учнів 11 класу чекає ДПА у формі ЗНО.

    Впродовж року практикуємо проведення моніторингів якості знань:

    *за результатами ДПА (4,9,11 класи),

    * за результатами ЗНО,

    * рівня навчальних досягнень учнів за І семестр, за рік,

    *  рейтинг знань за предметами.

    Приємно відзначити, що за результатами ЗНО 2019 наш заклад посів 13 місце у Вінницькій області.

               Надаємо великого значення роботі з обдарованими дітьми.

                Наше гасло - «У кожній дитині - сонце».

                Рік, що минув був щедрим на перемоги та досягнення.

                Успішними були виступи наших школярів на олімпіадах та конкурсах. Маємо 17 призових місць з 8 предметів в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад та конкурсів (українська мова та література, математика, історія, географія, екологія, трудове навчання, Х Міжнародний мовно-літературний конкурс Т.Г.Шевченка та ХХ Міжнародний конкурс імені П.Яцика) .

               Учениця 8 класу, Грищенко Каріна вже в 3 довела свої творчі здібності в ІІІ етапі Міжнародного мовно-літературному конкурсі Т.Г.Шевченка, посівши ІІ місце.

    За сприяння директора ПРАТ «Зернопродукт» МХП Онуки В.В. та регіонального директора Бичкова В.М. усі наші призери та переможці олімпіад та конкурсів були відзначені грошовою винагородою на загальну суму 2000 грн.

    68 школярів активно долучились до участі в Міжнародних та Всеукраїнських конкурсах : «Соняшник», «Грінвіч», «Геліантус», вперше в онлайн режимі - «Кенгуру» .

    21 учень був відзначений в шкільному  творчому конкурсі «Учень року 2020».

    Підтримуємо та заохочуємо успіх кожного школяра та вчителя. 

    Наше гасло – «Від творчого вчителя  - до творчого учня»

     

              Виховну роботу спрямовано на формування самодостатньої особистості, виховання національно-патріотичних почуттів, виховання в школярів відповідальності, патріотизму, любові до Батьківщини, створення позитивної мотивації на здоровий спосіб життя та формування культури здоров’я.

     

    В школі працюють 22 педагоги. З них

    12 мають Вищу кваліфікаційну категорію,

     5 - І кваліфікаційну категорію,

    5 – «Спеціаліст І кваліфікаційної категорії», 

    2 -«Спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії»

    3 – «Спеціаліст».

    Мають педагогічні звання :

    2 – «Учитель - методист»,

    7 – «Старший вчитель»

    5 нагороджено знаком «Відмінник освіти України».

    Упродовж року зосереджували роботу педагогічного колективу на реалізацією науково – методичної теми:

    Формування духовно-моральних та ключових компетентностей школярів шляхом впровадження інноваційних технологій.

    Відповідно цьому підпорядковано внутрішньо шкільну методичну роботу.

    Ефективно працюють 2 шкільних методичних об’єднання:

    Вчителів початкових класів, вчителів суспільно – гуманітарного та природничо - математичного циклу( керівники Оніщук Л.М., Волова Я .О.)

    Проведено 9 засідань педагогічних рад на яких розглянуто актуальні питання роботи закладу,  в тому числі  тематичні :

    * «Про підсумки роботи педагогічного колективу за 2018-2019 н.р. та завдання на 2019-2020 н.р.»,

    * « Про створення безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок »,

    * «Творча інтеграція навчання здобувачів освіти і її вплив на результативність освітнього процесу в умовах Нової української школи »,

    * «Реалізація нових підходів у формування особистості школяра в умовах Нової української школи»,

    *  «Про проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 н.р.»,

    * «Про затвердження методичних рекомендацій по оформленню шкільної документації в умовах дистанційного навчання».

                 Успішно проведено атестацію педагогічних працівників, щоправда, завершувати її довелось в он-лайн режимі.

                 Підтвердили вищу кваліфікаційну категорію вчителі: української мови та літератури Деревенько А.Б. (з присвоєнням педагогічного звання «Учитель-методист») та вчитель початкових класів Кучковська В.А. , музичний керівник ДНЗ Коновалова І.А. підтвердила 9 тарифний розряд.

                Всі педагогічні працівники пройшли курсову перепідготовку згідно плану, розробленого на 2019-2020 н.р..

                 Із січня 2020 року по даний час підвищили кваліфікацію 12 вчителів ( 7 - очно, 5 -  дистанційно). Період підвищення кваліфікації триває влітку.

     

    Свою роботу зосереджую на виробленні та вдосконаленні системи управлінської діяльності. Керуюсь законодавством України, нормативно-правовими документами в галузі освіти, що регламентують роботу закладу

    ( Закон України «Про освіту», Закон України «Про повну загальну середню освіту», в основі роботи – Статут школи, посадові обов’язки керівника закладу, Положенням про внутрішню систему   забезпечення якості освіти, Положенням про академічну доброчесність в закладі освіти та інше).

    Робота спрямована на ефективне функціонування та злагоджену взаємодію всіх підрозділів закладу.

    Запорукою успіху також є співпраця з батьками та громадськістю.

    Велике значення надаємо плануванню, контролю, моніторингу, узагальненню. Виділяємо шляхи вирішення окремих проблем. Використовуємо такі форми узагальнення: накази, засідання педрад, наради, тощо.

    Приділяю увагу соціальному захисту учасників освітнього процесу. Розроблено соціальний паспорт закладу. Приділяємо належну увагу дітям пільгових категорій, здійснюється психологічний супровід. Практикуємо різні форми роботи.

    Особливого значення надаємо зміцненню здоров’я учасників освітнього процесу( розроблено систему наказів, здоров’я зберігаючі технології та оздоровчі заходи, медогляди, розподіл на мед групи, медобслуговування, ведення листів здоров’я, робота пришкільного табору, організація харчування учнів тощо). Харчування учнів 1-11 класів здійснюється за рахунок батьківських коштів. Лише учні пільгових категорій ( діти сироти та діти позбавлені батьківського піклування) – за рахунок державних коштів.

     

      Головним орієнтиром на наступні року буде Указ Президента України від 25.05.2020 року «Національна стратегія розбудову безпечного і здорового освітнього середовища».

    В полі зору – охорона праці( система наказів, інструктажів, визначення відповідальних осіб, практикуємо місячники «Безпека на дорозі», «Цивільного захисту», практичні заняття, тижні безпеки життєдіяльності тощо).

     

     

    Через проведення конференцій, засідань ради школи та піклувальної ради, співпрацю з батьками, керівниками підприємств та організацій, громадськістю здійснюється державно громадське управління закладом.

    Надаємо значення зміцненню навчально - матеріальної бази.

    За звітний період залучено 141533,93  бюджетних коштів ( в тому числі для НУШ 59 262,93)

    На харчування учнів пільгових категорій було виділено 1495,64 грн.

                                        за батьківські кошти  27012,82 грн.

    Використано позабюджетних коштів 92651,65 грн.

    За сприяння екс - народного депутата Демчика Р.Є. було придбано і встановлено інтерактивний комплекс вартістю 42533 грн.

    З метою підготовки закладу до 2019-2020 навчального року батьками  було відремонтовано класні кімнати на загальну суму 15325 грн.

    Відповідно ст..30 Закону України «Про освіту» передбачено прозорість та відкритість діяльність закладу. На сайті закладу висвітлюємо не лише життя школи, а й щоквартальні звіти про використання коштів.

    Благодійні внески від батьків на утримання закладу не надходять

    Сприяють роботі та розвитку закладу освіти : Бабинська сільська рада,

    ПРАТ «Зернопродукт» МХП, ТОВ «ГарантІнвестАгро», ТОВ «БестІнвестЕнерго», випускники школи різних років.

     

               Однак, гостро стоїть проблема капітального ремонту покриття даху корпусу № 2 (початкової школи) та капітальний ремонт приміщення(внутрішньо опоряджувальні роботи початкової школи).

     В 2016 році було розроблено проєктно –кошторисну документацію. Вартість капітального ремонту покриття даху корпусу № 2 (початкової школи) становила 407076 грн, капітальний ремонт приміщення(внутрішньо опоряджувальні роботи початкової школи) -  660304 грн.

    В 2017 році було подано проект на конкурсний відбір інвестиційних проектів, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів регіонального розвитку в 2018 році. Однак, наш проект залишився поза увагою.

    Потреба у функціонуванні даного приміщення є край необхідною для діяльності закладу освіти.

              Важливим залишається також заміна теплотраси до початкової школи (довжиною 60 м.).

              Важливими завданнямм на 2020- 2021 навчальний рік є

                        Надання якісних освітніх послуг

                        Удосконалення робота закладу в умовах дистанційного навчання

                        Навчання учнів через GoogleClassroom

                        Удосконалення роботи по створенню безпечного освітнього середовища

                      Створення «Безпечної і дружної до дитини школи»

                       Впровадження Закону України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту»

                     Впровадження Концепції «Нової української школи»

                      Реалізація  моделі «Школи життєвого успіху»

                       Використання інноваційних технологій

                           Створення умов для розкриття творчих здібностей школярів.

                      Розвиток творчої самодостатньої особистості  «Від творчого вчителя, до творчого учня»

                       Виховання в школярів відповідальності, патріотизму, любові до Батьківщини.

                      Створення позитивної мотивації на здоровий спосіб життя та формування культури здоров’я.

                   Через проектну діяльність - до успіху.

                      Зміцнення навчально -  матеріальної бази закладу.

     

    «Вічно винаходити і вдосконалюватися - ось єдиний курс учительського життя»

     В.О. Сухомлинський



    25.06.2020 | Aдмін

    Вернутись назад